Giricz János igazgató elmondta, a pedagógusok zöme egyelőre még ismerkedik az új oktatási segédeszközzel, az interaktív oktatási metódusokkal, és az interaktív tananyagokkal, de a tanárok fele már a tanórán is használja. Mint mondja, nagyon pozitív a visszajelzés a tanárok és a diákok körében egyaránt. Az iskolában egyébként 34 tanárra 314 diák jut, ebben benne vannak olyan osztályok is, ahova például diszlexiás és diszgráfiás gyerekek járnak, akik speciális bánásmódot és odafigyelést igényelnek. A tábla lehetőségeit és a saját kreativitását ötvözte Bán Zsuzsa, aki kis létszámú, első osztályos diszlexiás tanulói számára fejlesztett ki új tananyagot. A tanítónő a diszlexiát kiküszöbölő Meixner-féle módszert alkalmazza az oktatásban, és mint mondja, speciális munkájában nagyban segítheti őt ez az eszköz. De nem csak az elsősök számára jelent élményt a "virtuális" óra, a nyolcadikosok is ugyanúgy élvezhetik a tábla előnyeit mint a kicsik: ők videókat néznek, vaktérképekkel dolgozhatnak, és rendszerező feladatokat oldanak meg.